
Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą z oficjalnej dystrybucji. Współpracujemy z autoryzowanymi serwisami sprzedawanych zegarków. W przypadku wykrycia wady w posiadanym produkcie prosimy o kontakt z odpowiednim punktem serwisowym. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności. Poniżej przedstawiamy listę marek wraz ze wszystkimi niezbędnymi do złożenia reklamacji danymi.
Aby zareklamować zegarek należy:
- Pobrać i uzupełnić formularz reklamacyjny Pobierz.
- Zapakować produkt wraz z wypełnionym formularzem, kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu lub jego kopią.
- Nadać paczkę do odpowiedniego serwisu. (Uwaga! Paczki za pobraniem nie będą przyjmowane)
Poniżej przedstawiamy listę marek wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi.
Prosimy pamiętać o prawidłowym zabezpieczeniu paczki na czas transportu.
Gwarancją nie są objęte:
- uszkodzenia mechaniczne i chemiczne np. zagniecenia, zbicie szkiełka, uderzenia, zalanie zegarka bez wodoszczelności, przetarcie powłoki itd.,
- zużycia eksploatacyjne, zarysowania,
- zużycie baterii,
- produkty, w których były dokonywane zmiany przez osoby do tego nieuprawnione.
WYKAZ AUTORYZOWANYCH PUNKTÓW SERWISOWYCH