• Kobieta
  • Mężczyzna
  • Marki
do kasy suma: 0,00 zł
Serwisy i Reklamacje

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą z oficjalnej dystrybucji. Współpracujemy z autoryzowanymi serwisami sprzedawanych zegarków. W przypadku wykrycia wady w posiadanym produkcie prosimy o kontakt z odpowiednim punktem serwisowym. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności. Poniżej przedstawiamy listę marek wraz ze wszystkimi niezbędnymi do złożenia reklamacji danymi.

Aby zareklamować zegarek należy:

  • Pobrać i uzupełnić formularz reklamacyjny Pobierz
  • Zapakować produkt wraz z wypełnionym formularzem, kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu lub jego kopią.
  • Nadać paczkę do odpowiedniego serwisu. (Uwaga! Paczki za pobraniem nie będą przyjmowane)

Poniżej przedstawiamy listę marek wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi.

Prosimy pamiętać o prawidłowym zabezpieczeniu paczki na czas transportu.

Gwarancją nie są objęte:

  • uszkodzenia mechaniczne i chemiczne np. zagniecenia, zbicie szkiełka, uderzenia, zalanie zegarka bez wodoszczelności, przetarcie powłoki itd.,
  • zużycia eksploatacyjne, zarysowania,
  • zużycie baterii,
  • produkty, w których były dokonywane zmiany przez osoby do tego nieuprawnione.

 

WYKAZ AUTORYZOWANYCH PUNKTÓW SERWISOWYCH 

Adriatica CASIO ELYSEE Michael Kors SEKONDA
ANNE KLEIN   FOSSIL NOWLEY SKAGEN
ARMANI EXCHANGE CITIZEN   ORIENT SPINAKER 
AVI-8 CLUSE   PAUL HEWITT TIMEX
BALTICUS Delbana   PIERRE RICAUD TOMMY HILFIGER
  DIESEL LIP  POP PILOT XICORR

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium