• Powrót

  • Zegarki wg. marki

  • Zegarki wg.stylu

  • Według rodzaju paska

  • Przedziały cenowe

  • Wszystkie

  • Powrót

  • Zegarki wg. marki

  • Zegarki wg.stylu

  • Według rodzaju paska

  • Przedziały cenowe

  • Wszystkie

  • Powrót

  • Paski wg marki

  • Paski wg rodzaju

  • Paski wg koloru sprzączki

  • Paski wg rozmiaru

  • Wszystkie

  • Powrót

  • Biżuteria wg. marki

  • Biżuteria wg.rodzaju

  • Biżuteria wg.koloru

  • Przedziały cenowe

  • Wszystkie

  • Powrót

  • Biżuteria wg. marki

  • Biżuteria wg.rodzaju

  • Przedziały cenowe

  • Wszystkie

Zwroty i Wymiany

Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań masz prawo do jego zwrotu bądź wymiany w terminie 30 dni od daty zakupu.

Aby tego dokonać wystarczy:

1. Wydrukować i uzupełnić odpowiedni formularz

     Formularz wymiany towaru

     Formularz odstąpienia od umowy

2. Odesłać zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres: Hashtag Sp.zo.o, Ul. Jasnodworska 8a, 01-745 Warszawa

Pamiętaj o dołączeniu oryginału dowodu zakupu (paragon lub FV).

 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 Uprzejmie informujemy, iż zwroty / wymiany nie są przyjmowane* w sklepach stacjonarnych, w tym celu prosimy o przesłanie produktów na nasz adres (Hashtag Sp. z o.o., ul. Jasnodworska 8a, 01-745 Warszawa).

 *wyjątek stanowią zamówienia internetowe z opcją odbioru osobistego. Towar można dostarczyć do butiku CH BLUE CITY, który w ciągu 48h zostanie przekazany do siedziby firmy. Dalsza realizacja przebiega standardowo.

 

W terminie do 14 dni od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu / wymiany produktu. Wymieniony produkt zostanie wysłany na wskazany adres przesyłką kurierską za pobraniem (15 zł). W przypadku odstąpienia od umowy zakupu na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: zwroty@timeandmore.pl .

Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić zwrot lub wymianę produktów.

Nasz dział zwrotów i wymian pracuje w godzinach 15:00-19:00.

PRAWA KONSUMENTA

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl